Thursday, November 5, 2009

Bruschetta


Bruschetta Italyanlarin cok sik yaptiklari kizarmis ekmegin ustune degisik harclar hazirlanarak yapilan bir cesit aperatiftir. Kalinca dilimlenen beyaz ekmekler kizartildiktan sonra ustlerine bolca sarmisak (ortadan ikiye bolunerek) surulur ve zeytinyagiyla hafifce islatilir. Harci icin ben domates, feslegen (taze olursa cok daha iyi aroma veriyor) kirmizi sogan, tuz, karabiber, zeytinyagi ve birazda limon kullandim. Hepsini karistirdim ve suyuyla birlikte ekmelerin uzerine koydum. Bunlarin yanisira icine mozerella (beyaz peynir bile olabilir ), cekirdekleri cikarilmis ve kucuk dogranmis zeytinde ekliyebilirsiniz. Istenirse peynir en uste konup firinlanabilinir. Benim gibi domates ve sarmisak birlesimine hayran olanlar icin hos bir aperatiftir. Buon Appetito :)

No comments:

Post a Comment

 
Blog Design by Template-Mama.